Kompania angleze ka nisur montimin e 130 njësive të supermakinës së parë elektrike në historinë e saj. 2.000 kuaj fuqi dhe më pak se tetë sekonda për të kapur 300 km/h
Lotus Evija vazhdon në rrugën e saj drejt prodhimit në masë. Kompania angleze do të fillojë montimin e 130 njësive të supermakinës së parë elektrike në historinë e saj dhe synon që ta realizojë këtë deri në fund të vitit 2020. Kompania ka shpërndarë për publikun imazhe dhe video të reja që zbulojnë ngjyrat Atomic Red, Solaris Yellow dhe Carbon Black.
Një konfigurues i dedikuar për cilësi maksimale
Evija sjell në debutim një konfigurator të ri të ekranit me prekje i cili do të vihet në dispozicion të klientëve për personalizimin e makinës. Falë grafikëve me rezolucion të lartë dhe sistemit Ray-Tracing të marrë nga bota e lojërave, do të jetë e mundur të fusni makinën sportive me emetim zero në një seri cilësimesh dhe gjithashtu mund të krijohet një filmim përfundimtar 360 gradë i makinës së plotë. Për të demonstruar cilësinë e sistemit, i gjithë materiali i publikuar nga Lotus me këtë rast u mor ekskluzivisht përmes këtij programi.
Një libër me fotografi
Pasi të jenë përcaktuar të gjitha aspektet e personalizimit, klientët do të shijojnë një përvojë unike të blerjeve. Në fakt, ata do të marrin një seri artikujsh ekskluzive në lidhje me Evija në mënyrë të rregullt, dhe atyre do tu dorëzohet gjithashtu një libër me fotografi që do t’ju tregojnë për procesin e montimit të makinës. Lotus është i gatshëm të plotësojë dëshirën e çdo klienti: në fund të fundit është makina më e shtrenjtë e ofruar ndonjëherë nga kjo markë, me një çmim prej rreth 1.95 milion paund pa përfshirë taksat (2.2 milion euro). Evija gjithashtu premton numra marramendës, me 2.000 kuaj fuqi dhe moment përdredhës maksimal 1,700 Nm, 1,680 kg peshë totale dhe më pak se tetë sekonda për të kapur 300 km/orë. Autonomia e deklaruar me bateri 70 kWh është 400 km, ndërsa karikimi mund të bëhet edhe me sistemet më të shpejta 350 kW, të afta për të rikthyer 80% të energjisë në vetëm 12 minuta.